Reageer op: Bestuur, beheer en toezicht in de VvE

#3480
BbBob
Deelnemer

    Hi Matthijs,
    Dank je wel voor de getikte kopie van jouw AvS !
    Aan mijn eerdere post hoef ik naar mijn overtuiging niet verder te sleutelen.
    Ben zo vrij volgende LINK even aan te reiken. Ik heb voorkeur voor beheerskantoor.
    Met vriendelijke groet, Bob.