Hi Matthijs,
Dank je wel voor de getikte kopie van jouw AvS !
Aan mijn eerdere post hoef ik naar mijn overtuiging niet verder te sleutelen.
Ben zo vrij volgende LINK even aan te reiken. Ik heb voorkeur voor beheerskantoor.
Met vriendelijke groet, Bob.