Beste alle
Wij zijn Vereniging van eigenaren van een recreatie park waar ook omgeving recht vergunning op zit voor sommige chalets.
17 april is er weer een leden vergadering waarin is aangekondigd dat er een verhoging komt van 15 euro per maand .
nu betalen wij 60 euro per maand.
Onze infra structuur is van 2005 maar door een splitsing`s akte welke niet bij aankoop chalet kenbaar is gemaakt, betalen wij mee aan de nalatig onderhoud van park in, wij zijn park 2.
dit omdat via een gedeelte van park 1 onze riool/elektra kabel en water aansluiting loopt.
een aftakking halve wegen dus t splitsing naar mijn mening zouden wij alleen voor of tot deze splitsing mee moeten betalen omdat alles wat achter de aansluitingen zit wij geen gebruik van maken!
klopt mijn visie ?
Punt 2 de verhoging.
in de vergadering word de verhoging besproken en mits meerderheid aanwezig gestemd,
nu is de begroting van 2017 en 2018 niet getekend door kas commissie ,dan vraag ik mij af of dit wel mag ? er is ook geen begroting ter inzage nog van 2017 en 2018.
mag de vergadering dan wel plaatsvinden?
Punt 3
het bestuur wil een regel invoeren dat ook wanneer er te weinig eigenaren aanwezig zijn op vergadering toch alles te bespreken en de stam van de aanwezige noteren en dan in de tweede vergadering deze stemmen te laten gelden aangevuld met de dan aanwezige stemmen minus de stemmen van eigenaren welke deze al hadden afgegeven
tevens wil men stemmen via e mail vergaren!! omdat sommige eigenaren het vertikken om op vergaderingen te komen opdagen deze verhuren hun chalet meestal en wonen ergens anders.
sorry dat het meerdere vragen zijn ,maar het geeft dan wel duidelijkheid wat wel en niet kan en mag .
groetjes jaapos