Reageer op: Verplichtingen/verantwoordelijkheid van kascommissie bij direct aftreden bestuur
Ik ben toch maar begonnen om wat Beheerders te kontakten, echter wat zou dan de stap moeten zijn, als er een juiste kandidaat bijzit, om een ALV te organiseren?
Kan/mag ik dat wel alleen doen met de eventuele betrokken Beheerder?
Hoe moet de agenda er dan uitzien?
Hoe zit het met het kosten aspect: zaalhuur, inhuren beheerder voor leiden van de vergadering? ( ook als het een flop wordt).
Is het afgetreden bestuur verplicht, indien nodig, om de gehele administratie over te dragen, voordat er een vergadering is geweest? Dit om een beheerder meer inzicht te geven of zij wel of niet in zee gaan met onze VvE.
Het is allemaal een grijs gebied, als je als eenling( tenminste daar lijkt het op), de zaak weer wilt vlot (laten) trekken.
Wat te doen bij tegenwerkingen van afgetreden bestuur?
Zijn er nog zaken, waar ik juridisch rekening mee moet houden?
Kortom wie heeft er de nodige tips of identieke ervaringen?