Reageer op: Bestuur, beheer en toezicht in de VvE

#3397
BbBob
Deelnemer

    Hi Carla,
    Matthijs heeft aangegeven dat MR1973 voor zijn splitsing van kracht is. Alleen daarmee bestaat er al een VvE (zie artikel 29).
    Het MR1973 is geschreven n.a.v. de wetswijziging van 7 september 1972. Vanaf 1972 is een VvE oprichten verplicht.
    De administrateur is per 1 januari 1992 uit de wet verdwenen, en niet pas in 2009 zoals jij stelt.
    De extra artikelen die Matthijs aanreikte staan vast in de aanvulling op het MR1973 als in de betreffende Akte van Splitsing.
    Vriendelijke groet, Bob