Reageer op: Bestuur, beheer en toezicht in de VvE

#3485
WmWilliam
Deelnemer

    Matthijs,
    Ik werk voor een VvE-beheerder, en wij gebruiken beheerkantoor, beheerder, beheerovereenkomst etc. Allemaal zonder tussen-s ;). Een beheerder beheert, en beheerst niet, afhankelijk van de animo in de VvE uiteraard.
    En over je laatste zinsnede wil ik wel discussiëren 😛