Reageer op: Lift storingen na modernisering
Hi Rob,
Dank voor je reactie en tips.
Wij zullen zeker enige druk moeten gaan leggen bij het bedrijf, al hebben wij vorige week en afgelopen weekend al de nodige e-mails en berichten gestuurd. Het feit alleen al dat daar geen enkele reactie op komt maakt dat wij ons totaal niet gehoord voelen.
Vanochtend is een 90-jarige bewoner door de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis, de lift moest eerst door ons worden ge-reset, echt vreselijk!
Vanmiddag gaan wij de liftleverancier bellen en bij geen gehoor, wat wij verwachten, voelen wij ons helaas genoodzaakt juridische hulp in te schakelen, want zo kan het echt niet langer.
Over de liftgoedkeuring kan ik zo ver met jou meegaan, maar de deursensoren zijn er afgelopen donderdag, net voordat de keuring zou plaatsvinden, ingezet/vervangen, maar deze werken helemaal niet. Je moet echt wel wat kracht zetten om de liftdeur zelf tegen te houden, laat staan een 90-jarige met een rollator?! En toch een goedgekeurde lift, wij vinden dat serieus onbegrijpelijk.
Eerst maar even bellen met hen vanmiddag, daarna vervolgstappen plannen.
Nogmaals dank!