Reageer op: Samenwerkingsverband AMS Advocaten en Nederlandvve.nl

#8342
William
Deelnemer

    Mogguh mensen,
    alles gelezen hebbende, denk ik dat je de oorzaak moet zoeken in de situatie zoals geschetst in je openingsbericht;
    “Na aantreden van een nieuw bestuur is deze inzage echter beperkt. “
    Overigens, als je Twinq en de werknemers daarvan kent, weet je dat er niet bepaald een ‘directieniveau’ is. De sfeer en cultuur is ontzettend soepel, prettig en informeel. Het kan best zijn dat als je de servicedesk belt voor een simpele vraag, je geholpen wordt door een van de eigenaars.
    Ik heb geenszins behoefte om in contact te treden met een andere beheerder over Twinq trouwens 🙂 , ik heb het zelf druk genoeg.
    Een beheerder neemt Twinq af als totaalpakket, waarna alle mogelijke instellingen door de gebruiker (lees; beheerder, want beheerder betaalt immers voor de software) zijn aan te passen. Dit kan op VvE-niveau, de beheerder kan per VVE verschillende instellingen gebruiken. Het bedrijf Twinq regelt of bepaalt dat niet, daar heeft Bob volledig gelijk in. Het is de beheerder die aan de knoppen zit.
    Dit geldt bijvoorbeeld (in dit voorbeeld) voor de debiteurenlijst. Van een storing of complicatie is in ieder geval geen sprake.
    De enige andere optie die ik kan verzinnen is dat jouw VvE (of bestuur) op eigen naam een overeenkomst met Twinq heeft afgesloten voor de software, maar dit komt niet zo veel voor dacht ik.