Teruggave inleg startkapitaal VvE
topic
Goedendag, tot mijn verbazing zie ik op de begroting van 2019 dat de beheerder, die destijds ook de VvE heeft opgericht, zijn startinleg “onttrekt” uit de kas. Kan en mag dit zomaar en zonder overleg worden gedaan? Alvast bedankt voor de reactie.