monaster

Aangemaakte reacties

15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 415)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Balkon #7029
    mrmonaster
    Deelnemer

      Tsja, ik denk dat de oplossing in de splitsingsakte staat. Wat wordt als gemeenschappelijk aangemerkt……..

      In reactie op: Wat verstaat men onder ‘Buitengevel’ #6993
      mrmonaster
      Deelnemer

        Nogmaals, wat staat er nu in artikel 9 lid 1………………………….

        In reactie op: Wat verstaat men onder ‘Buitengevel’ #6986
        mrmonaster
        Deelnemer

          In welk artikel wordt nu afgeweken van art. 9 lid 1 en hoe luidt dat artikel volledig????
          In het modelreglement 1992 staat nog steeds “of de scheiding vormen”….

          In reactie op: Vormen voorziening #6830
          mrmonaster
          Deelnemer

            De werkelijke toerekening per appartement zal in de splitsingsakte staan.

            In reactie op: Vormen voorziening #34981
            mrmonaster
            Deelnemer

              Het eigen vermogen blijft natuurlijk 120k. Zal niet lukken.

              mrmonaster
              Deelnemer

                “Alles kan” zolang de ALV akkoord is. Heb je de aanpassingen niet in een MJOP meegenomen??

                mrmonaster
                Deelnemer

                  Uiteraard heeft de ALV over alles zeggenschap. Als je het vermogen van de VvE in een aantal “potjes” wilt splitsen prima.
                  Voor alle duidelijkheid, dit heeft geen invloed op het bedrag dat opgegeven moet worden voor box 3.

                  mrmonaster
                  Deelnemer

                    Even los wat de afgelopen drie jaren is gereserveerd, is er genoeg geld in om de toekomstige onderhoudszaken uit te voeren.
                    Als dat niet het geval is, dan zou ik dus zorgen dat de reserve snel op orde komt.
                    Als dat wel het geval is, dan kan in principe de ALV alle kanten op. Waarom dat je het trouwens hebt over een nieuw te vormen reserve snap ik niet.

                    In reactie op: #6727
                    mrmonaster
                    Deelnemer

                      Ja. Sorry, had ik er natuurlijk direct bij moeten zetten.

                      In reactie op: #6725
                      mrmonaster
                      Deelnemer

                        De in de MJOP opgenomen bedragen worden voor het begrotingsjaar opgenomen in de begroting. ALV gaat daarmee akkoord. Vervolgens wordt bekeken of in de loop van het betreffende jaar daadwerkelijk tot uitvoering moet worden overgegaan. Als dat niet het geval is schuift de betreffende post een jaar op in de MJOP en wordt het volgend jaar weer in de begroting opgenomen.
                        Zodoende heeft de ALV ieder jaar zicht op de begroting en kan ieder jaar daar wel/niet akkoord mee gaan.

                        In reactie op: Drempelwaarde aftrekpost VVE #6674
                        mrmonaster
                        Deelnemer

                          Helaas er valt niets af te trekken. In tegendeel je moet jouw deel van de reserve opgeven on box 3.

                          In reactie op: Drempelwaarde aftrekpost VVE #6672
                          mrmonaster
                          Deelnemer

                            Wat wil je waarvan aftrekken ????

                            In reactie op: Regels en geldigheid van extra ledenvergadering #6437
                            mrmonaster
                            Deelnemer

                              De ALV beslist altijd over de agenda en neemt daarin beslissingen. OOK als die kunnen afwijken van eerdere beslissingen. De ALV zal wel de eventuele consequenties moeten dragen. En ja, als er 10% van de leden een nieuwe vergadering willen dan moet dat ook.

                              In reactie op: Ons bestuur wil geen kant op #6404
                              mrmonaster
                              Deelnemer

                                Ik zou maar eens beginnen met de makelaar aansprakelijk te stellen voor geleden en eventueel nog te lijden schade.

                                In reactie op: Ons bestuur wil geen kant op #6402
                                mrmonaster
                                Deelnemer

                                  Het moet toch mogelijk zijn om de bestuurder aansprakelijk te stellen voor eventuele kosten die de VvE moet maken voor het wanbeheer van de makelaar.?.

                                15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 415)